Türkiye'nin En İyi Paylaşım Sitesine Hoşgeldiniz
Forumdan yararlanmak için üye olunuz!!!
Türkiye'nin En İyi Paylaşım Sitesine Hoşgeldiniz
Forumdan yararlanmak için üye olunuz!!!
Türkiye'nin En İyi Paylaşım Sitesine Hoşgeldiniz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Türkiye'nin En İyi Paylaşım Sitesine Hoşgeldiniz

gєℓ∂ιğιηιz ιçιη тєşєккüяℓєя...
 
AnasayfaGirişAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yapanasayfa

 

 uçak..:))

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
wacketsan
ѕιтє ѕαнιвι z4т3η
ѕιтє ѕαнιвι z4т3η
wacketsan


Erkek Mesaj Sayısı : 1369
Nerden : Bİzim EvDen :D
Kayıt tarihi : 19/09/08

uçak..:)) Empty
MesajKonu: uçak..:))   uçak..:)) I_icon_minitimeC.tesi Tem. 04, 2009 9:07 am

Pilotlar her uçuştan sonra uçuş sırasında karşılaştıkları ve tamir edilmesi ya da ayarlanması gereken sorunları tamir bakım personeline bildirmek için bir form doldurur. Pilotların doldurduğu bu formları daha sonra tamir bakımcılar okur ve sorunları giderir. Sonra da formun alt kısmına gerçekleştirilen düzeltici faaliyeti yazarlar ve pilotlar bir sonraki uçuştan önce bu formları ve tamircilerin notlarını okur. Yer personelinin ve tamir bakım personelinin espri anlayışı olmadığını söylememek gerekir. Aşağıda QUANTAS pilotlarının gerçek arıza ve şikayet bildirimleri ve tamir bakım mühendislerinin tamir sonrası cevapları yer almaktadır. Bu arada Quantas havayolları kurulduğu günden bugüne dek hiç kaza geçirmemiş tek büyük havayolu şirketidir.

P = Pilotun arıza bildirimi.
S = Tamir bakımcının tamir sonrası notu.

P: Sol iç tekerleğin kısmen değiştirilmesinde fayda var.
S: Sol iç tekerlek kısmen değiştirildi.

P: Test uçuşu OK fakat otomatik iniş biraz sert.
S: Bu uçakta otomatik iniş sistemi yok.

P: Kokpitte bir şey gevşemiş.
S: Kokpitte bir şey sıkıştırıldı.

P: Ön camda ölü böcek var.
S: Canlı böcek sipariş edildi.

P: Otomatik pilotu sabit yükseklikte uçuşa ayarlayınca dakikada 100 metre alçalıyor.
S: Böyle bir problem gözlenmedi. (uçak yerdeyken test edilmiş)

P: Sağ tekerlek hidroliğinde yağ kaçağı olduğunu gösteren bir yağ birikintisi var.
S: Yağ birikintisi temizlendi.

P: DME´´nin volümü inanılmayacak kadar yüksek.
S: DME´´nin volümü inanılabilir seviyeye ayarlandı.

P: Gaz manivelası kilitleri kapatılınca manivela yerinden oynamıyor.
S: Kilitler zaten o işe yarar.

P: IFF çalışmıyor.
S: IFF OFF konumundayken asla çalışmaz.

P: Sanırım camda çatlak var.
S: Sanırım haklısın.

P: 3 numaralı motor kayıp.
S: Biraz araştırınca motorun sağ kanatta takılı olduğu anlaşıldı.

P: Lövyeyi ileri itince uçak saçmalıyor.
S: Kendine çeki düzen vermesi doğru dürüst uçması ve ciddi olması için uçağa ihtar verildi.

P: Radardan mırıltılar geliyor.
S: Radar havlaması için yeniden programlandı.

P: Kokpitte fare var.
S: Kedi install edildi.:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://zeytinliyiz.benimforum.org
ŞeHz4D€..!
Üye
Üye
ŞeHz4D€..!


Erkek Mesaj Sayısı : 847
Nerden : goradan xD
Kayıt tarihi : 19/09/08

uçak..:)) Empty
MesajKonu: Geri: uçak..:))   uçak..:)) I_icon_minitimeC.tesi Tem. 04, 2009 6:28 pm

saolasın...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://zeytinliyiz.benimforum.org/
 
uçak..:))
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» sinekten uçak yapma
» Türkiyeye İlk Uçak Ne Zaman Geldi?

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Türkiye'nin En İyi Paylaşım Sitesine Hoşgeldiniz :: Off-Topic :: geyik &mizah& eğlence-
Buraya geçin: