BLooDBRoTHeRs
Mesaj Sayısı : 730 Yaş : 34 Nerden : cehennemin dibi gelcen mi?? Kayıt tarihi : 20/09/08
| Konu: Call of Duty:World at War (5) Ptsi Eyl. 22, 2008 3:07 pm | |
| 2. Dünya Savaşı'na geri dönüyoruz! <table width="100" align="right" border="0" cellpadding="0" cellspacing="4"> <tr> <td>
</td> </tr> </table>
Çok değil, daha geçtiğimiz sene şu zamanlar E3 fuarında Call of Duty 4'e ait ilk oynanış demosu gösterilmiş ve Infinity Ward'tan Jason West, oyun hakkında bilgiler vermişti. Tam da oyun yeni bir konu bütünlüğüne bürünmüşken Treyarch'tan gelen 2. Dünya Savaşı (WW2) yönündeki bazı belirtiler, Call of Duty'nin aslında bu sayfayı kapatmadığını belgeler nitelikteydi ve nitekim öyle de oldu...
Sürekli kullanılmış bir konu olan "İkinci Dünya Savaşı" teması, belki de oyuncuların canını sıkabilecek tek unsur şuan için. Oyun dinamiğinde birçok yenileme ve geliştirmeye giden yapımcılar, oyuncuları memnun etmek için Pasifik�in sığ bitki örtüsünden, Berlin'in soğuk taş duvarlarına kadar uzanan bir coğrafyada yaşıyorlar. Call of Duty: World at War, Treyarch tarafından hazırlanmakta olan yeni "Göreve Çağrı" üyesi. Aslında oyunun Treyarch tarafından hazırlanıyor olması, korkuyla karşılanmıyor değil. Artı olarak Call of Duty 3 ile PC cephesi es
geçildiği için PC kullanıcıları tarafından pek sevilen bir firma değil. Bunlara karşın Treyarch sorumluları, World at War için iyi bir WW2 oyunu benzetmesinden kaçınıyorlar. Mark Lamir, "Bu oyun, Call of Duty serisinin en karanlık yönünü yansıtacak olmasının yanı sıra ayrıca tüm zamanların en iyi WW2 Shooter�ı olacak" diyor. Bunu yapacak bilgi ve deneyime sahip olduklarını belirten Treyarch yetkilileri, bunu başarmak için önlerinde hiç bir engel bulunmadığını da ekliyor. Buna en büyük etken olabilecek unsur ise, World at War'ın daha uzun süredir geliştiriliyor olması gerçeği. Call of Duty 3, 8 ay gibi bir sürede hazırlanarak piyasaya sürülmüştü. World at War ise, daha uzun süredir geliştiriliyor.
Deniz ötesi
Görevin adı "Maken Raid". Bir Amerikan askeri, Japonlar elinde esir düşmüş ve yoğun işkence gördükten sonra bir katana darbesi ile infaz edilecektir. Ardından sıra, bu olayları görmekte olan diğer askere gelecektir ki, tam zamanında yardım gelecek ve esir bir diğer asker kurtarılabilecektir.
Bu kez ana tema Pasifik. 11 Oscar adayı Thin Red Line'dan hatırlayacağımız "Tepe Baskını" veya Clind Eastwood eseri Flags of our Fathers'da muhteşem görsel efektlerle süslenmiş "Iwo Jima Çıkarması", Pasifik cephesinde meydana gelen en önemli ve oyunda muhtemelen göreceğimiz heyecan dolu operasyonlardan bir kaçı. Yıllar önce hazırlanan Medal of Honor: Pasific Assault, Pearl Harbor baskınını temel alan ve Pasifik cephesini anlatan bir diğer oyundu, ama Call of Duty'nin bu noktadaki en büyük farkı; Pasifik cephesini öncelik seviyesinde tutmasına rağmen, Ruslar tarafından Almanlara karşı gerçekleştirilecek operasyonların olması ve bu seride de çok ulusluluk özelliğini koruyor olması olacak.
İlk olarak yeni coğrafyayı ve düşmanlarımızı tanımakta fayda var. Sıcak ve sığ bir bitki örtüsüne sahip Pasifik cephesinde tehlike bizi her yerde takip edecek. İmparatorluk askerleri, çevreyi çok iyi bildiklerinden saldırı stratejilerini de ona göre belirleyecekler. Genellikle grup halinde hareket edecek Japon askerleri, ayrıca bitkilerin arkasında hatta ağaçlarda kamufle bir şekilde saklanarak saldırı için uygun anı bekleyecekler.
| | |
|
ŞeHz4D€..! Üye
Mesaj Sayısı : 847 Nerden : goradan xD Kayıt tarihi : 19/09/08
| Konu: Geri: Call of Duty:World at War (5) C.tesi Kas. 08, 2008 4:02 pm | |
| | |
|
Desertion Admin
Mesaj Sayısı : 1407 Yaş : 29 Nerden : İST Kayıt tarihi : 19/09/08
| Konu: Geri: Call of Duty:World at War (5) C.tesi Kas. 08, 2008 5:33 pm | |
| paylasım için saol | |
|